Tuesday, February 16, 2010

28. jaanuar, neljapäev, Varkala

Meie reis on viimaks ometi toonud meid paika, kus olen vaimustusest lõhkemas! Oleme oma Varkala Raja Park hotelli resorti basseini ääres. Palmiokstes hiilib väike tuuleke, keegi meeshääl retsideerib lähedalasuvas templis palveid. Ahvid ja troopikalinnud häälitsevad. Kiilid ja liblikad lendavad ringi. Õhk on niiske ja palav. Kell on 4 ja päike ei ole enam nii rammestavalt kuum, et meie nisuidukarva kehasid liiga valusalt hammustada. Varsti läme sööma ja ookeani öörde jalutama. Kõht on tühi, kuna sõime viimati kella 9 paiku Trivandrumi kodumajutuses. Olen nii kergendunud, et Somani juurest minekut tegime.

Kui ta hommikul meile kõigile 3000 Rs arved oli välja kirjutanud ja ahnelt naeratades ja oma pead nõkutades minult veel 150 rs selle paaritunnise interneti kasutuse eest nõudis (tingisin, selle küll 50 rs odavamaks), tekkis mul tunne nagu oleks mu küljes vereimeja puuk ning tagajalad käivitusid.

Muidugi saime tänu tema punasele autopannile imemugavalt Varkalasse. Otse Raja Park hotelli ette. Ja siin on tõesti nii naudinguterohkelt mõnus, et ma ei tahaks enam kunagi rääkida sellest intensiivsest tüübist, kelle katuse all meie 2 esimest India ööd möödusid.

***
Meie, 3 suurepärast eesti tõugu naist oleme nüüd siin Varkala majakeses. Lõpetasime just M’i hingamise. Mu reisikaaslased on võitnud mu poolehoiu.

Oleme veetnud imeilusa paradiisliku päeva. Pärast mõnulemist basseiniveerel vahetasime riided ning läksime otsima omale söögikohta. Jalutasime mööa müügiputkasid alla randa, kus tänu M’i suurepärasele intuitsioonile avastasime võrratu söögikoha. Tellisime riisi, kala, köögivilja ning värskeltpressitud pappaia mehu. M’i rahulolu garanteerisid koola light ja kohvi.

Rääkisime ja sõime, ookeanilained mühisesid, vaade rannale oli võrratu. Läbinisti hää olemine. Päike loojus. Täiuslik sügav oranž sillerdamas helesinise ookeani kohal. Hoidsin ilust hinge kinni.

Varkala kant on turistidest pilgeni täis. Siin on täiesti harjumuspärane bikiinides ujuda. Oh, oleme nii valged täna veel. Päike teeb nii õnnelikuks siin puhkuse ja naudingute Indias!

1 comment:

1. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work!
    Best place to visit to manimahesh yatra